Midsommar för ett år sen....



Satt just o funderade på vad jag skulle blogga om och kom på att; just det..det är midsommar imorgon och vad gjorde jag förra året? Inte en aning...men så kom jag på att bloggen måste ju varit vid liv då och det var den mycket riktigt och det visade sig att jag var ute hos Dan i hans sommarstuga och minnena kom tillbaka. Trevlig kväll kommer jag ihåg med mycket folk som avslutades rätt tidigt och sen kommer jag ihåg en midsommardag som avslutades allt annat än tidgt oxå på Annickens altan...haha..

Årets midsommar blev inte riktigt som det var tänkt. Eller ja tänkt och tänkt. Det är ngra som jobbar, ngra som håller hårt i sin tradition och ngra som har sina barn och ngra som saknas pga att ja...livet helt enkelt är så! Tyvärr! Så ja det blir en dag med fåtalet gäster men naturligtvis så hoppas jag på minst lika trevligt för det. Med sol o värme på det så kommer det blir underbart och jag vågar knappt skriva det men det ser ju faktiskt ut att bli bra!

Nu ser vi fram mot en trevlig heldag för alla iallafall. Innan sängen lockat så ska jag sätta mig och skissa upp min nya tatuering. Känner att det är läge för konst ikväll! Skål!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0