Nya tröjor! Även om den ena är delad vårdnad på....



Finns det något som är trevligare som överraskning när man kommer hem från jobbet än att ha fått post! Rolig post menar jag då naturligtvis. Inte dom där tråkiga fönsterkuverten som innehåler massa räkningar. Nej jag menar post man har väntat på!



Just idag var en sån dag när det var rolig post! Nämligen Saras o mitt paket från Sweden Rock Shop. Hade beställt en översnygg T-shirt med Airbourne. Hårdrockstshirtar kan man ALDRIG få för mycket av. Något som Sweden Rock tydligen hade fattat precis för med i paketet som en extra liten present var nämligen en Iron Maiden tröja. Sara o jag får väl ha delad vårdnad på den...

Mycket trevlig kväll förövrigt oxå. Lyckades till min kära sambos stora nöje (tror jag...) slita mig från fotbolls-vm och ha en grillkväll med massa trevligheter! Underbara sommväder. Hoppas helgen bjuder på samma värme o sol!

  

Over and out! /D


Kommentarer
Postat av: Emsan

Självklart älskling, hoppas sommarens semester innhåller såna kvällar och sånt här väder...

2010-06-17 @ 20:32:17
Postat av: Johanna

Hur mycket kött äter du männiiska???

2010-06-20 @ 08:50:46
Postat av: Daniel

jossi: Hehe..vi var väl två som käkade så klart

2010-06-20 @ 10:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0